Waluta

Twój koszyk jest pusty

Producent
Subskrypcja

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie Wpisz swój adres e-mail,

paczki wysyłamy
towar tygodnia
Promocja! Ubiquiti Bullet M5 High Power :: 289,05 zł ::.

Regulamin sklepu.

1. Właścicielem sklepu internetowego TechnoLogic jest firma "TechnoLogic" Sp. z o.o. z siedzibą w Tychy 43-100 , ul. Mikołowska 115.
2. Klientem naszego sklepu może być każdy (zarówno podmioty prowadzące działalność gospodarczą, jak i osoby fizyczne), kto zarejestruje się w naszym sklepie internetowym za pomocą formularza rejestracyjnego i złoży zamówienie.
3. Zamówienia należy składać wyłącznie za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego w naszym sklepie internetowym. Prosimy pamiętać o wypełnieniu wszystkich pól wskazanych jako obowiązkowe. Prosimy także o podanie danych zgodnych ze stanem faktycznym. Zakupu towarów dokonuje się poprzez użycie opcji "Koszyk".
4. Realizacji zamówień dokonujemy możliwie szybko po złożeniu zamówienia. Zamówienia przyjęte do godziny 13:30 są realizowane tego samego dnia. W innym przypadku realizacja następuje w ciągu następnych 48 godzin. Termin ten może ulec zmianie, jeżeli wprowadzone przez klienta dane wzbudzają wątpliwość osób realizujących zamówienie. Takie zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po nawiązaniu kontaktu z Klientem i wyjaśnieniu wszelkich nieścisłości.
5. W przypadku, gdy klient tego samego dnia złoży więcej niż jedno zamówienie, wszystkie te zamówienia traktowane będą jako jedno, z wszystkimi wynikającymi z tego faktu ograniczeniami i udogodnieniami opisanymi w tym regulaminie, z wyjątkiem sytuacji, gdy domówienie dotrze do nas po godzinie 13:30.
6. Warunki płatności za zamówienia dokonane w sklepie internetowym TechnoLogic. Przewidywane są następujące formy płatności:
a) płatność za towar przy odbiorze przesyłki (POBRANIE)
W przypadku, gdy wartość zamówienia jest wysoka, firma może odmówić realizacji zamówienia "za pobraniem" i zażądać przedpłaty całości kwoty zamówienia podwyższonej o koszty transportu na rachunek bankowy. Wyjątkiem są jedynie zamówienia składane przez naszych stałych Klientów.
b) PRZEDPŁATA na rachunek bankowy:

Bank PKO BP SA 52102025280000020202924157
Na życzenie klienta sklep wystawia i wysyła faksem lub e-mailem FAKTURĘ PRO – FORMA. Złożenie potwierdzenia wykonania przelewu w przypadku przedpłaty na konto nie jest uznawane jako dowód dokonania płatności. Datą dokonania zapłaty jest data wpływu środków na nasz rachunek bankowy. Towar zostanie wysłany do klienta po otrzymaniu całej kwoty zamówienia wraz z kosztami przesyłki w formie przelewu na rachunek bankowy sklepu.
Deklarację chęci dokonania PRZEDPŁATY na rachunek bankowy KLIENT powinien umieścić w komentarzu do składanego zamówienia. W przypadku braku informacji o chęci dokonania przedpłaty, domyślny sposób wysyłki towarów to pobranie.
c) płatność z ODROCZONYM TERMINEM PŁATNOŚCI
Istnieje możliwość uzyskania odroczonego terminu płatności. Termin płatności jest przyznawany tylko stałym klientom, po uprzednim złożeniu kompletu dokumentów kredytowych w oryginale. Po otrzymaniu dokumentów kredytowych Dział Finansowy firmy TechnoLogic przeprowadza analizę zakupów i zatwierdza określony termin płatności. Wymagane dokumenty związane z polityką finansową wprowadzoną od dnia 01.05.2008 to: Umowa o współpracy, Regulamin sklepu internetowego, Kwestionariusz Odbiorcy, Wniosek kredytowy, blankiet wekslowy, deklaracja do weksla in blanco, KRS lub EDG, NIP, REGON. Wypełnione dokumenty KLIENT powinien przesłać do nas w oryginale. Kopie dopuszczone są jedynie w przypadku dokumentów założycielskich Firmy, potwierdzone przez osoby upoważnione do podpisu i zatwierdzone "za zgodność z oryginałem".
7. Odbiór towaru:
a) Zamówiony w sklepie internetowym towar będzie dostarczony do dowolnego miejsca na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich UPS / Siódemka / DPD.
b) Koszty wysyłki towaru, opisane w punkcie 8 i 9 niniejszego regulaminu, ponosi KLIENT. Koszty wysyłki doliczane są do wartości zamówienia, za wyjątkiem pkt. 8a.
c)

Istnieje możliwość osobistego odbioru towarów pod adresem:

TechnoLogic
ul. Mikołowska 115
43-100 Tychy

   
8. Koszty wysyłki towaru:
a) Podawane w sklepie koszty transportu dotyczą dostaw na terenie Polski. Wysyłki poza granice Polski są wyceniane indywidualnie.
b) koszty transportu podlegają konsultacji w zależności od ilości paczek, ciężaru, wymiarów, adresu wysyłki itd (np. 1 paczka do 30kg 16 netto, 2 i więcej paczek 14 netto za szt), dopłata za pobranie UPS/Siódemka 0,5% wartości przesyłki - jednak nie mniej niż 4,0 PLN netto.
9. Na życzenie KLIENTA towar będzie dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, po uwzględnieniu odpowiednich kosztów. Deklarację chęci wysyłki towaru DHL-em KLIENT powinien umieścić w komentarzu do składanego zamówienia. W przypadku braku takiej informacji, domyślnym kurierem jest UPS lub Siódemka.
10. W przypadku zamówienia przez klienta zestawu towarów innego, niż oferowane przez naszą firmę, każdy element jest fakturowany odrębnie. Istnieją dwie możliwości:
a) w przypadku chęci otrzymania towaru w takiej konfiguracji, w jakiej został zamówiony, każdy element jest wysłany oddzielnie, a KLIENT montuje urządzenie samodzielnie,
b) w przypadku chęci otrzymania gotowego do użycia, złożonego urządzenia należy taką informację umieścić w komentarzu do składanego zamówienia, wówczas naliczana jest USŁUGA MONTAŻOWA w wysokości 10 PLN netto. Deklarację złożenia danego urządzenia przez pracowników firmy KLIENT powinien umieścić w komentarzu do składanego zamówienia. W przypadku braku zlecenia złożenia urządzeń, domyślny sposób wysyłki towarów to wysyłka każdego z elementów osobno, KLIENT samodzielnie składa urządzenie.
11. Istnieje także możliwość modyfikacji przez klienta elementów gotowych zestawów oferowanych przez naszą firmę. W przypadku, gdy KLIENT dokona zamówienia jednego z gotowych zestawów i jednocześnie modyfikuje jeden lub więcej elementów zestawu, wówczas każdy element również jest fakturowany odrębnie. Opcje są takie same jak w przypadkach, o których mowa w punkcie 11 a) i b). Deklarację złożenia danego urządzenia przez pracowników firmy KLIENT powinien umieścić w komentarzu do składanego zamówienia.
12. Zwroty towarów (dotyczy sprzedaży konsumenckiej):
a) KLIENT ma prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni kalendarzowych od daty wysłania przez naszą firmę (decyduje data przyjęcia przesyłki przez kuriera UPS,lub DPD). Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony, w tym oryginalne opakowania w idealnym stanie. Przesyłki prosimy kierować na adres wskazany w punkcie 7 c).
b) Po otrzymaniu przez naszą firmę zwróconego towaru, zostaje przeprowadzona weryfikacja techniczna.
c) Po jej pozytywnym zakończeniu wysyłana jest do klienta faktura korygująca VAT, którą KLIENT zobowiązany jest podpisać i odesłać do naszego biura.
d) Po otrzymaniu podpisanego egzemplarza korekty VAT pieniądze zostaną przesłane na wskazane konto bankowe nie później, niż w terminie 28 dni od daty jej otrzymania. Koszty transportu zwracanych urządzeń do naszej firmy pokrywa KLIENT. Nie podejmujemy przesyłek "za pobraniem" lub innych przesyłek na nasz koszt, zostaną one odesłane na adres nadawcy.
13. Wsparcie techniczne:
Wszelkie uwagi dotyczące problemów z zakupionym u nas sprzętem prosimy kierować pod adres support@technologic.pl
14. Reklamacje:
a) Reklamacje rozpatrywane są w trakcie 14 dni od dnia dostarczenia uszkodzonego/niesprawnego urządzenia do biura firmy. Firma TechnoLogic zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu realizacji gwarancji o 30 dni w przypadku zaistnienia potrzeby kontaktu z producentem reklamowanego towaru..
b) W celu zgłoszenia reklamacji, wadliwy towar należy dostarczyć osobiście lub przesłać na swój koszt do biura Technologic w Tychach.
c) Koszty transportu reklamowanych urządzeń do naszej firmy pokrywa KLIENT.
d) Przesyłki prosimy kierować na adres wskazany w punkcie 7 c).
e) W przypadku, gdy zgłoszenie reklamacyjne było uzasadnione, koszty transportu do klienta sprawnego sprzętu pokrywa firma TechnoLogic. Natomiast jeśli zgłoszenie reklamacyjne było nieuzasadnione (dostarczony sprzęt był sprawny), koszty transportu do klienta pokrywa KLIENT.
f) W przypadku gdy reklamowane urządzenie nie jest już objęte gwarancją wszelkie koszty transportu, naprawy, wymiany itd pokrywa KLIENT.
15. Składając zamówienie w sklepie internetowym TechnoLogic, KLIENT jednocześnie akceptuje powyższy regulamin.
16. Rejestrując się w sklepie internetowym TechnoLogic klient jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę TechnoLogic Sp. z o.o. w celach handlowych (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku. Dz. Ustaw nr 133 poz. 883".). W każdej chwili KLIENT ma prawo zaktualizować lub usunąć swój adres e-mail z naszej listy dystrybucyjnej, wówczas należy wysłać wiadomość na adres office@technologic.pl z tematem "Aktualizacja lub Usunięcie danych z listy dystrybucyjnej".
17.

Reklamacje uszkodzeń powstałych w wyniku transportu.

Firma TechnoLogic Spz.o.o.  NIE ODPOWIADA za uszkodzenia mechaniczne sprzętu powstałe w trakcie transportu paczek firmą kurierską (SIÓDEMKA, DPD, UPS, GLS i inne) lub Pocztą Polską. Nie odpowiadamy rownież za nieterminowość w dostarczeniu przesyłek przez firmy transportowe lub też za ich zagubienie. Reklamacje w takich przypadkach należy składać bezpośrednio w firmie kurierskiej lub urzędzie pocztowym. Jednak w każdym przypadku staramy się pomóc naszym Klientom, których sprzęt został uszkodzony lub zagubiony w trakcie transportu. Prosimy o bezzwłoczny kontakt z nami (telefon, @). Uszkodzenie musi być zgłaszane w siedzibie odbiorcy paczki, najlepiej bezpośrednio kurierowi przy jej odbiorze. Zwracamy uwagę, że w innych przypadkach firmy kurierskie Z ZASADY NIE UZNAJĄ reklamacji uszkodzeń powstałych w trakcie transportu.

Jeżli stwierdza Państwo uszkodzenie mechaniczne paczki (zewnętrzne) lub sprzętu znajdującego się w paczce, prosimy:

  1. niewzwłocznie poinformować kuriera dostarczającego paczkę o uszkodzeniu jej zawartości.
  2. Jak najszybciej poinformować naszą firmę o zaistniałym uszkodzeniu
  3. Sporządzić dokumentację uszkodzeń zarówno sprzętu jak i zewnętrznego opakowania paczki (najlepiej fotograficzną).
  4. Zabezpieczyć dostarczony sprzęt WRAZ Z OPAKOWANIEM tak aby całość przesyłki pozostała zbliżona do jej stanu w chwili dostarczenia paczki.

prawdopodobieństwo uznania przez przewoźnika prawidłowo zgłoszonej reklamacji jest bliskie 100% - jeśli odbiorca paczki zastosuje się do powyższych wskazówek.

Numery telefonów :

Centrala: +48 32 345 45 90
+48 32 345 45 91
FAX: +48 32 345 45 92

Obsługa zagraniczna :

office@technologic.pl
+48 502 300 707


Obsługa krajowa :

+48 32 345 45 90
sklep@technologic.pl
Gadu-Gadu GG: 11180684


Dział Serwisu / Dział techniczny
+48 32 345 45 90

Adrian Fitz
adrian.fitz@technologic.pl
+48 502 300 705


Prosimy o kontakt pod poniższymi adresami poczty elektronicznej:

Informacje ogólne office@technologic.pl

Obsługa faktur faktury@technologic.pl

Pomoc techniczna / serwis support@technologic.pl

Obsługa sklepu sklep@technologic.pl

Obsługa exportu office@technologic.pl

koszty wysyłki

Paczki są wysyłane firmą kurierską Sódemka i UPS

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które zależne są od sposobu zapłaty jak i wartości zamówienia.

16,00 zł netto przedpłata 20,00 zł netto pobranie