Waluta

Twój koszyk jest pusty

Producent
Subskrypcja

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie Wpisz swój adres e-mail,

paczki wysyłamy
towar tygodnia

Finansowanie zakupów

Raiffeisen

Raiffeisen Leasing działa na polskim rynku leasingowym od 1998 roku. Wieloletnie doświadczenie gwarantuje sprawną realizację kontraktów. Raiffeisen Leasing jest nowoczesną i dynamicznie rozwijająca się instytucją finansową, stale umacniającą swój pozycję w czołówce firm leasingowych. Nasz sukces jest wynikiem połączenia wiedzy i doświadczenia ze specyfiką działalności leasingowej, a zasadą działania wysoka jakość usług oraz indywidualne podejście do potrzeb i oczekiwań Klientów.

Dlaczego Leasing?

Dajemy Ci możliwość korzystania z przedmiotu leasingu bez konieczności jego zakupu, zapewnimy optymalizację podatkową, a także szybki i łatwy dostęp do finansowania.

 

Dlaczego leasing w Raiffeisen Leasing Polska SA?

- elastyczne warunki umowy i płatności dostosowywane do indywidualnych potrzeb Klientów

- okres finansowania do 6 lat

- preferencyjne warunki ubezpieczenia

- wysoka jakość obsługi klienta

- szybka procedura – typowe procedury rozpatrujemy w bardzo krótkim czasie

- doradztwo i dobór rozwiązań najlepiej dostosowanych do sytuacji i potrzeb Klienta w oparciu o praktykę i doświadczenie Raiffeisen Leasing International GmbH



Leasing Operacyjny:

Cechy:

- amortyzacja jest po stronie Finansującego (RLPL)

- minimalny czas trwania umowy wynosi 40% normatywnego okres amortyzacji (24 miesiące)

- Wykup minimalny wynika ze stawki amortyzacji

- kosztem uzyskania przychodu raty leasingowe są w pełnej wysokości

- zgodnie z ustawą o podatku VAT leasing operacyjny jest usługą

 

Leasing Finansowy:

Cechy:

- amortyzacja jest po stronie Korzystającego (wykazuje przedmiot leasingu w aktywach bilansu)

- możliwość elastycznego kształtowania okresu leasingu. Minimalny czas to 6 miesięcy

- Brak wykupu. Przeniesienie prawa własności przedmiotu leasingu następuje z samej umowy leasingu po spełnieniu przez Korzystającego zobowiązań przyjętych w umowie leasingu finansowego

- kosztem uzyskania przychodu są odpisy amortyzacyjne oraz odsetki od rat kapitałowych

- zgodnie z ustawą o podatku VAT leasing finansowy jest dostawą

 

Dokumenty wymagane przy ubieganiu się o leasing:

- wniosek

- dokumenty rejestrowe firmy

- dokumenty finansowe z bieżący okres działalności i za cały rok ubiegły


Dodatkowe informacje na temat leasingu oraz firmy Raiffeisen Leasing dostępne są pod adresem:

FORMULARZE I WNIOSKI
formularze i wnioski : Wniosek_leasingowy_standard, Zalacznik_1, Zalacznik_2.doc
DODATKOWE INFORMACJE
prezentacja :Leasing dla ludzi biznesu.pptO produktach.ppt

PRZYKŁADOWE WYCENY

Leasing Operacyjny :LO_048.pdfLO_18700.pdf
Leasing Finansowy :LF_16900_024.pdfLF_18700.pdf

Grenke


Rozpoczęliśmy współpracę z Firmą Leasingową Grenkeleasing Sp.z o.o. będącej partnerem dużej niemieckiej spółki giełdowej Grenkeleasing AG z Baden-Baden, obecnej na niemieckim rynku finansowym od lat 70-tych, posiadającej aktualnie 20 oddziałów na terenie Niemiec oraz 18 filii zagranicznych. Grenkeleasing AG jest jedną z największych niezależnych niemieckich firm leasingujących środki trwałe, nie związaną z żadnym producentem lub bankiem. Dzięki rozpoczętej współpracy mają Państwo możliwość leasingowania sprzętu dostępnego w naszej ofercie. Uzyskanie leasingu jest bardzo proste i bezpieczne, szybko i sprawnie załatwimy za Państwa niezbędne formalności.

ATUTY OFERTY:
szybka i sprawna realizacja transakcji
niskie raty miesięczne
minimum formalności
bez zaświadczeń z ZUS i US
bez dokumentów PIT i CIT

Linia leasingowa FLEXLINE – bezpłatnym limicie na transakcje leasingowe umożliwiającym  szybkie i sprawne finansowanie sprzętu IT, oprogramowania, radiolinii, stacji klienckich, stacji bazowych itd... Zachęcam do zapoznania się z dokumentem.

Linia  leasingowa FLEXLINE to bezpłatna promesa uruchomienia umów leasingu w  ciągu 12 miesięcy do wysokości przyznanego limitu kwotowego. Klient  linii uzyskuje  nie tylko zagwarantowanie finansowania swoich inwestycji, ale również  zapewnienie kosztu, po jakim zostaną zawarte umowy leasingu w trakcie  trwania umowy - koszt dla każdego Klienta kalkulowany jest indywidualnie.

Zawarcie umowy FLEXLINE, podobnie jak niewykorzystanie przyznanego limitu, nie wiąże się z żadnymi opłatami po stronie Klienta. Ocena zdolności kredytowej  następuje tylko raz - przed zawarciem umowy ramowej. W celu uruchomienia  umowy leasingu w ramach linii wystarczy informacja określająca  przedmiot leasingu i dostawcę, przesłana za pomocą  poczty elektronicznej. Linia leasingowa FLEXLINE to doskonałe  rozwiązanie dla przedsiębiorstw dokonujących inwestycji w swojej  infrastrukturze IT.

PREZENTACJA

DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje na temat Linii leasingowej FLEXLINE oraz firmy Grenkeleasing dostępne są pod adresem: http://www.grenkeleasing.pl/pl/produkty/leasing/linia-leasingowa-flexline.html



LEASING TRADYCYJNY
Klasyczny i najbardziej popularny na polskim rynku rodzaj umowy leasingowej, który zawiera w sobie opcję nabycia przedmiotu leasingu. Charakteryzuje się tym, że po zakończeniu umowy, klient ma prawo nabyć przedmiot umowy za wartość końcową określoną w umowie.

LEASING OPTYMALNY
Najczęściej stosowany w krajach zachodnich typ umowy. Nie zawiera opcji zakupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy. Cechą charakterystyczną jest to, że po zakończeniu umowy klient nie nabywa przedmiotu leasingu a zwraca go firmie leasingowej lub wymienia go na nowy. Taka umowa jest najczęściej stosowana dla leasingu przedmiotów nowoczesnej technologii (sprzęt komputerowy, sprzęt audiowizualny, sprzęt kserograficzny) o szybkim tempie starzenia.

WARUNKI LEASINGU
finansowanie w PLN,
finansowanie przy zastosowaniu stałej stopy procentowej (raty leasingowe są niezmienne przez cały okres leasingu),
leasing przedmiotów już od wartości 3.000 zł. netto,
opłata wstępna wynosi od 0% do 30%,
opłata przygotowawcza do 300 zł.,
okres leasingu - od 18 do 48 miesięcy.

ZALETY LEASINGU
Dostęp do nowoczesnej technologii
Leasing umożliwia prowadzenie polityki szybkiej ekspansji rozwojowej i szybkiego reagowania na rozwój techniki i zmiany rynku.
Małe obciążenie finansowe
Korzystanie ze środków obcych, uzyskiwanych z leasingu, zwiększa płynność środków finansowych przedsiębiorstw.
Duże możliwości inwestycyjne
Procesy inwestycyjne w przedsiębiorstwach mogą odbywać się już przy minimalnym zaangażowaniu środków własnych.
Uproszczone procedury
Zdecydowanie łatwiejsze procedury i wymogi dokumentowe niż w przypadku alternatywnych form finansowania.
Natychmiastowe korzyści z produktu, bez angażowania całej kwoty będącej jego wartością
Możliwość przeznaczenia wolnych środków na bieżącą działalność
Czysty zysk podatkowy
Opłata początkowa oraz wszystkie raty leasingowe stanowią koszt uzyskania przychodu Urządzenia nie muszą być amortyzowane dłużej niż są efektywnie wykorzystywane.

LEASING A KREDYT
przy leasingu wymagania wobec Korzystającego (Leasingobiorcy) dotyczące sytuacji finansowej są zwykle łagodniejsze, niż w przypadku ubiegania się o kredyt,
dużo szybsze podjęcie decyzji o przyznaniu finansowania leasingowego w porównaniu z długimi procedurami przyznawania kredytu w banku,
jeżeli korzystający ma problemy za spłatą rat leasingowych podczas trwania umowy leasingu, istnieje możliwość przeniesienia praw i obowiązków na inny podmiot,
przy leasingu, istnieje możliwość dokonania przez firmę leasingową czynności dodatkowych np. ubezpieczenia przedmiotów leasingu, rejestracji samochodów, itp. wyręczając w ten sposób korzystającego,
leasing wpływa na obniżenie podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym, gdyż większość jego opłat w całości zaliczana jest do kosztów uzyskania przychodów, w przypadku kredytu - do kosztów zaliczana jest jedynie część odsetkowa.

Wybór sposobu finansowania inwestycji zależy od indywidualnych potrzeb i sytuacji firmy. Przed podjęciem decyzji o formie finansowania najlepiej porównać efektywność finansowania inwestycji w obu formach (leasingu oraz w kredycie). W tym celu należy przeanalizować jednocześnie kilka czynników: cel inwestycji, sytuację firmy, strukturę oferty (wymagany wkład własny, okres leasingu), wymagania w zakresie zabezpieczeń, zakres finansowania - przedmioty, cenę finansowania oraz możliwość wykorzystania Korzyści podatkowych.

PROCEDURA UPROSZCZONA
(dotyczy przedmiotów o wartościach od 3.000 do 30.000 zł. netto)
W przypadku ubiegania się o leasing należy wypełnić Wniosek leasingowy oraz przedstawić poniższe dokumenty w zależności od formy prawnej podmiotu gospodarczego.
Osoby fizyczne prowadzące zarejestrowaną działalność gospodarczą:
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru,
Dwa dowody tożsamości.

Spółki cywilne:
Umowa spółki,
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników,
Dwa dowody tożsamości każdego ze wspólników.

Spółki jawne, partnerskie, komandytowe i komandytowo-akcyjne:
Aktualny odpis z Rejestru Przedsiębiorców (KRS),
Dwa dokumenty tożsamości osób upoważnionych do reprezentowania spółki.

Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością i spółki akcyjne:
Aktualny odpis z Rejestru Przedsiębiorców (KRS),
Dwa dokumenty tożsamości osób upoważnionych do reprezentowania spółki.

GRENKELEASING sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do wymagania dostarczenia innych dokumentów poza wymienionymi powyżej.

FORMULARZE I WNIOSKI
Pobierz formularze i wnioski.
DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowe informacje na temat leasingu oraz firmy Grenkeleasing dostępne są pod adresem: http://www.leasingoptymalny.pl.

Tax Free

Informacja dla podróżnych dokonujących zakupu w naszym sklepie

UA PL ENG RUS D

Tax Free інформація

Всі відвідувачі, які проживають за межами Європейського союзу мають право вимагати повернення податку, якщо вони витрачають 200 злотих або більше в одному магазині в один день. Товари повинні бути експортовані протягом трьох місяців після місяця purchase. Приклад: Якщо ви робите покупку на 14 серпня, ви повинні покинути країну не пізніше листопада 30th. Будь ласка бути проінформовані, що в Польщі тільки ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ можна .

Повернення в 3 простих кроки:


  • Покупки в TechnoLogic Sp.zo.o. .:
    При покупці, попросіть продавця видати документ Tax-Free. Переконайтеся, що якщо ваше ім'я, адресу та номер паспорта були введені правильно на документ Tax-Free, і чи є касового чека додається до документа. Дані про видані документів повинна бути узгоджена з дати отримання. Тримайте Tax-Free документ разом з цією інформацією до повернення.
  • Через митний:
    Коли ви залишаєте Польщі і Європейського Союзу, ви повинні показати придбані товари, документ Tax-Free з допомогою доданого купча і паспорт співробітникові митниці. Отримати штамп підтверджують експорт. Це повинно відбутися не пізніше ніж в останній день третього місяця, наступного за місяцем покупки. Будь ласка, пам'ятайте, не повертаються без митної печатки.
  • Рефінансування:
    Ви можете перевести в готівку Tax-Free повернення документа в ході наступного візиту в TechnoLogic Sp.zo.o. офіс (не пізніше 4 місяців з моменту покупки). Тільки грошове відшкодування можна з документом польського Tax-Free.
У Польщі, ПДВ правила повернення регулюються Законом від 11 березня 2004 року податок на товари та послуги - Глава XII, глава 6, ст. 126 - 130 (. Законодавчий вісник № 54, пункт 535, з поправками.)


TAX FREE - informacje

Jako turysta posiadający stałe miejsce zamieszkania poza obszarem Unii Europejskiej jesteś uprawniony do żądania zwrotu podatku VAT, jeżeli zakupione w Polsce produkt wywozisz w stanie nienaruszonym poza obszar Unii Europejskiej.Minimalna kwota łącznej wartości zakupów wraz z podatkiem VAT, na jednym dokumencie Tax-Free z dołączonym do niego jednym paragonem z kasy fiskalnej, uprawniająca do zwrotu VAT, wynosi 200 zł.

System 3 kroków transakcji refundacji jest prosty w użyciu i łatwy do zapamiętania:


  • W sklepie TechnoLogic Sp.zo.o. .:
    Dokonując zakupu, poproś sprzedawcę o wystawienie dokumentu Tax-Free. Upewnij się, czy twoje imię i nazwisko, adres i numer paszportu zostały prawidłowo wpisane na dokument Tax-Free oraz czy paragon z kasy fiskalnej został dołączony do dokumentu. Data na wystawionym dokumencie Tax-Free musi być zgodna z datą na paragonie. Zachowaj dokument Tax-Free wraz z ulotką do momentu refundacji.
  • Potwierdzenie przez Urząd Celny:
    Gdy opuszczasz Polskę i Unię Europejską musisz pokazać zakupione towary (w stanie nienaruszonym), dokument Tax-Free z załączonym paragonem z kasy fiskalnej oraz paszport w celu ostemplowania dokumentu Tax-Free przez polskiego bądź innego celnika z Unii Europejskiej. Potwierdzenie wywozu z Unii Europejskiej musi nastąpić najpóźniej w ostatnim dniu trzeciego miesiąca następującego po miesiącu dokonania zakupów. BRAK PIECZĘCI CELNIKA NA DOKUMENCIE TAX-FREE UNIEMOŻLIWIA ZWROT PODATKU.
  • Uzyskaj Zwrot Podatku:
    By odzyskać gotówkę musisz zgłosić się nie później niż 4 miesiące od daty zakupu, w siedzibie TechnoLogic Sp.zo.o. z oryginałem dokumentu Tax-Free z pieczęcią celnika potwierdzającą wywóz poza Unię Europejską.
W Polsce zasady zwrotu VAT podróżnych reguluje ustawa o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym oraz przepisy wykonawcze do ustawy - rozporządzenia Ministra Finansów.Ustawa z 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług - Dział XII, rozdział 6, art. 126 - 130 (Dz.U. nr 54 poz. 535 z późn. zm)


Tax Free Shopping Instruction

All visitors residing out of the European Union are entitled to claim back the tax, if they spend two hundred zloty (200,00 PLN) or more in one shop in one day. The goods need to be exported within three months after the month of purchase. Example: If you make your purchase on August 14th, you must leave the country no later than November 30th. Please be informed, that in Poland ONLY REFUND IN CASH is possible.

Refund in 3 easy steps:


  • Shopping at TechnoLogic Sp.zo.o. :
    When buying, ask salesman to issue the document Tax-Free. Make sure if your name, address and passport number have been correctly entered on the Tax-Free document, and whether the cash register receipt is attached to the document. Data on the issued document must be consistent with the date of receipt. Keep Tax-Free document together with this information until the refund.
  • Through customs
    When you leave Poland or the European Union, you must show the purchased goods, the document Tax-Free with the enclosed bill of sale and your passport to customs officer. Obtain stamp confirming export. It must take place no later than on the last day of the third month following the month of purchases. PLEASE REMEMBER NO REFUND WITHOUT CUSTOMS STAMP.
  • Refunding
    You can cash your Tax-Free refund document during the next visit at TechnoLogic Sp.zo.o. . office (no later than 4 months from date of purchase). Cash refund is only possible with Polish Tax-Free document.
In Poland, the VAT refund rules are regulated by the Act of 11 March 2004 on tax on goods and services - Chapter XII, Chapter 6, Art. 126 - 130 (Journal of Laws No. 54 item. 535, as amended.)


TAX FREE - информация

Все покупатели, проживающие за пределами Европейского Союза, имеют право на возврат налога, при условии, что неиспользованные покупки должны быть вывезены из Европейского Союза. Чтобы получить право на возврат налога, минимальная сумма покупки должна быть равна 200 польских злотых (включая НДС) в одном tax free документе , а кассовая квитанция магазина должна обязательно прикрепляться к документу tax free.

Cистема с 3 шагами к возврату НДС очень проста, и ее легко запомнить. :


  • Покупки в TechnoLogic Sp.zo.o. .:
    При покупці, попросіть продавця видати док1.В магазинеTechnoLogic Sp.zo.o. .: При покупке, попросите продавца выдать документ Tax-Free. Удостоверьтесь, что Ваше имя, фамилия, адрес (за пределами Европейского Союза) и номер паспорта правильно написаны в документе tax free, и кассовая квитанция приклеена к документу tax free. Дата продажи должна соответствовать с кассовым квитом. Берегите чеки и буклет до момента возврата НДС.
  • Подтверждение в таможне:
    уезжая из страны за пределами Европейского Союза, предъявите неиспользованные покупки, документ Tax-Free с кассовыми квитанциями и паспорт работникам польской или ЕС таможни, чтобы они их заверили. Вы должны получить таможенный штамп не позднее 3 месяцев после месяца, когда были сделаны покупки. ВНИМАНИЕ: ЕСЛИ НЕТ ТАМОЖЕННОГО ШТАМПА – НЕ БУДЕТ НИКАКОГО ВОЗВРАТА
  • Получите возврат НДС:
    Получите деньги возможно в штаб-квартире TechnoLogic Sp.zo.o. . Деньги документу tax-free необходимо получить не позднее 4 месяцев после месяца, когда были сделаны покупки.
В Польше министерство финансов регулирует порядок возврата НДС в законе о налогах продуктов и услуг, акцизных налогах. Закон о налогах продуктов и услуг 11 марта 2004 г. - глава XII, отдел 6, 126 - 130 (Dz.U. nr 54 poz. 535 z późn. zm)


TAX FREE Verkauf - Informationen

Alle Besucher mit Wohnsitz außerhalb der Europäischen Union haben Anspruch auf Mehrwertsteuer-Rückerstattung, wenn sie für 200,00 zł oder mehr in einem Geschäft an einem Tag einkaufen. Die Waren müssen innerhalb von drei Monaten nach dem Monat des Kaufs exportiert werden. Beispiel: Wenn Sie Ihren Einkauf am 14. August machen, müssen Sie das Land bis spätestens 30 November verlassen. Bitte beachten Sie, dass in Polen nur Erstattung in Bargeld möglich ist.

Drei Schritte System der Mehrwertsteuer-Rückerstattung ist einfach zu bedienen und leicht zu merken:


  • Verkauf bei TechnoLogic Sp.zo.o .:
    Beim Kaufen, fragen Sie den Verkäufer um die Ausstellung des Tax-Free Dokument. Vergewissern Sie sich, ob Ihr Name, Adresse und Passnummer ordnungsgemäß auf dem Tax-Free Dokument eingegeben wurde, und ob der Kassenzettel zu dem Dokument beigefügt ist. Das Datum am ausgestelltem Dokument sollte taggleich mit dem Kassenzettel ausgestellt werden. Halten Sie das Tax-Free Dokument zusammen mit diesen Verkaufinformationen bis Sie das Geld zurück kriegen.
  • Durch den Zoll:
    Wenn Sie Polen oder die Europäischen Union verlassen, müssen Sie die gekaufte Ware, das Tax-Free Dokument mit dem beiliegenden Kassenzettel und Ihren Reisepass dem EU-Grenzzollamt vorlegen . Der Zollbeamte muss auf dem Tax-Free Dokument Ausreisezollstempel machen. Die Exportbestätigung muss bis spätestens am letzten Tag des dritten Monats nach dem Monat der Einkäufe stattfinden. WENN KEIN ZOLLSTEMPEL AUF DEM DOKUMENT IST DANN WIRD KEINE STEUER RÜCKKEHR MÖGLICH SEIN.
  • Erstattung:
    Sie können Ihre Tax-Free Erstattung beim nächsten Besuch (spätestens 4 Monate nach Kaufdatum) in der TechnoLogic Sp.zo.o. Büro kriegen. Sie müssen das original Tax-Free Dokument mit dem Zollstempel (Bestätigung das die Waren Europäische Union verlassen haben) vorzeigen.
Die polnische Steuer von Waren und Dienstleistungen ist vom Gesetz vom 11. März 2004 Kapitel XII, Kapitel 6, Artikel 126 bis 130 (Dz. U. Nr. 54 Pos. 535 m. nachf. Änd.) über die Steuer von Waren und Dienstleistungen (VAT- Gesetz) und der Verordnung des Finanzministers über die Durchführungsvorschriften des Mehrwertsteuergesetzes geregelt.
 
Numery telefonów :

Centrala: +48 32 345 45 90
+48 32 345 45 91
FAX: +48 32 345 45 92

Obsługa zagraniczna :

office@technologic.pl
+48 502 300 707


Obsługa krajowa :

+48 32 345 45 90
sklep@technologic.pl
Gadu-Gadu GG: 11180684


Dział Serwisu / Dział techniczny
+48 32 345 45 90

Adrian Fitz
adrian.fitz@technologic.pl
+48 502 300 705


Prosimy o kontakt pod poniższymi adresami poczty elektronicznej:

Informacje ogólne office@technologic.pl

Obsługa faktur faktury@technologic.pl

Pomoc techniczna / serwis support@technologic.pl

Obsługa sklepu sklep@technologic.pl

Obsługa exportu office@technologic.pl

koszty wysyłki

Paczki są wysyłane firmą kurierską Sódemka i UPS

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które zależne są od sposobu zapłaty jak i wartości zamówienia.

16,00 zł netto przedpłata 20,00 zł netto pobranie